vrijdag 4 januari 2013

Yay, an update

Zoals de titel al zegt: een  update. Woehoeee! Oké, rustig Britt! Ik ga er nog niks over zeggen, dus het lijkt me als je interesseert bent dat je moet gaan lezen.

Oke, ik heb dus een [kleine] update.


Ik ben weer gestart met bloggen! Ik ga nu echt mijn best doen om elke dag wat te posten. Ik heb ook een nieuwe naam: BrittCouture. Ik vind dit een leukere naam dan mijn vorige. Vraag me niet waarom, het is gewoon zo!

Ik ben bezig met een nieuw layout! Deze vind ik een beetje lelijk. Dit was eigenlijk een noodoplossing, dus tijdelijk. Voor maandag heb ik een nieuwe layout. Misschien vandaag al.

Het zijn eigenlijk maar 2 dingetjes, hihi.
Sorry!

Kusjes, Britt! En een happy new year!

0 reacties:

Een reactie posten

© LiveLikeBritt. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Brittcouture, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena