vrijdag 11 januari 2013

Mijn ochtend routine.

Net zoals [bijna] iedere beautyhollic, heb ik een ochtendroutine. Het is een hele simpele, maar ik wilde hem toch aan jullie laten zien. Ik doe maar 2 á 3 dingen, en dan ben ik al klaar. Ben je benieuwd? Kijk dan snel verder!
Zoals je ziet heb ik op de foto Clearasil, oogschaduw en wattenschijfjes liggen. Er hoort nog een ding bij, en dat is de NIVEA Gloss Wonder Balm. Nog nooit van gehoord? Lees dan snel mijn artikel terug over die gloss.

Hoe begin ik?
Ik begin met wat Clearasil op een wattenschijfje. Dat smeer ik over mijn hele gezicht heen. Het fijne is: het trekt razendsnel in! En mijn huid word er zacht van. Daarna pak ik mijn oogschaduw, en stip het op mijn bewegend ooglid. [Het is een soort staafje wat in de oogschaduwpoeder zit, en aan het eindje van het staafje zit een rond bolletje, waar het oogschaduw opzit. Dat veeg ik een beetje uit en breng het dan goed aan met een oogschaduwkwastje, [niet met de sponsaplicator.]

Als laatste doe ik een beetje gloss op mijn lippen en voíla. Ik ben klaar.

Q: Wat is jullie ochtend/avond routine?

0 reacties:

Een reactie posten

© LiveLikeBritt. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Brittcouture, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena