maandag 17 december 2012

Review : Nivea Gloss Wonder Balm

Tijdje geleden dat ik wat gepost heb, maar ik heb een nieuwe windows versie, waardoor mijn computer véél sneller is. Oké, detail. Maar vandaag ga ik een review doen over een Nivea product, maar dan van de Action! Whiee, I LOVE de Action! Ze hebben er zoveel leuke spulletjes voor weinig geld.
Maar, ben je benieuwd naar mijn review, lees dan snel verder!

De foto's kunnen heel slecht zijn, excuses daarvoor!

Mijn mening
Ik vind het een erg fijne lipgloss/lipbalm. Mijn lippen voelen erg zacht aan en minder droog. Het heeft ook een roze/peachy kleurtje.  Hij is uiteindelijk wel een beetje doorzichtig. Ik vind het echt een topaankoop voor deze prijs!

Het fijne is dat er ook argan olie in zit en dat er mango- en cacao boter in zit.

Swatch
 Op mijn lippen (deze foto is erg slecht.)
wat vind jij ervan?

0 reacties:

Een reactie posten

© LiveLikeBritt. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Brittcouture, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena