zondag 6 januari 2013

Mijn Disneyland verhaal

DISNEY! Disneyland is mijn favoriete pretpark. Ik heb echt heimwee, [heimwee ja] naar Disneyland! Ik ben er twee keer geweest en ik MOET terug! Nee, Disneyland is niet kinderachtig. Heel veel ouderen gaan er heen. Als ik aan Disney denk, dan denk ik aan mijn jeugd. Wil je meer weten? Lees snel verder!
Ik ben twee keer in Disney geweest. De eerste keer wilde ik zo graag in de Space Mountain, maar ik was te klein!  5 jaar later, [Vorig jaar dus.] gingen we naar Frankrijk, naar een camping en heeeeeel toevallig lag Disneyland 20 kilometer verderop! Man, ik kon niet wachten tot we naar Disney gingen. Er lag ook een ander park dichtbij: Het Astrix Park. Dat was niks voor mij en mijn broer, dus gingen we naar Disney waar ik heel graag heen wilde.

Als eerste moesten we 10 minuten  wachten op de kaartjes. Die waren wel erg duur. Voor ons vieren moesten we ongeveer 200 euro betalen. Maar mijn lieve moeder en vader hadden het voor ons over en niet veel later, stapte ik met een glimlacht het park in. We mochten kiezen tussen Walt Disney's Studiopark en Disneyland zelf. Wij gingen voor Disneyland zelf.

Als eerste liepen we naar de Space Mountain. Mijn favoriete attractie aller tijde! We moesten 10 tot 15 minuten wachten tot we erin konden. We liepen door de ingang naar de karretjes. Het was best druk. Ik zat in het karretje en dacht: ''Wauw, ik zit er nu eindelijk in. Na 5 jaar mag ik eindelijk!'' Ik had de beugel tegen me aan, het werd gecheckt en we konden gaan! Toen we bij het gedeelte waren dat we afgeschoten werden, kreeg ik kriebels in mijn maag. Er werd afgeteld en toen: BOEM. We waren weg. Ik kon me niet inhouden, dus ik gilde. Ik zat naast mijn broer, die al 3 á 4 keer in Disney is geweest en die zat gewoon heel rustig. Het was echt mooi. Je zag soms ook planeten en dat was zoooo mooi!

Ik kwam uit de Space Mountain en kon niet stoppen met zeggen: DAT WAS ZO STOER!

Later, na wat andere attracties, liepen we naar de Indiana Jones. Het was een lange rij, but thank god dat we fast pass tickets hadden. Dat zijn een soort pasjes, daar staat een tijd op, dan kom je tussen die tijden, en dan scheelt het soms een half uur wachten! Dus toen we eindelijk in konden stappen, stapten we gewoon in. De beugel weer tegen me aan en daar gingen we! Het was echt een super leuke attractie!

We liepen na de Indiana Jones naar de Big Thunder Mountain. Helaas was die defect voor een half uurtje dus liepen we maar verder.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Kusjes, Britt.

1 reacties:

© LiveLikeBritt. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Brittcouture, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena