woensdag 28 november 2012

Birthday Haul ! ♥

Ik was 24 november jarig, en ik wil graag een zogenaamde ''Birthday Haul'' doen. Voor diegene die niet weten wat het is: het is een soort post/filmpje waarin je de spullen laat zien die je gekocht/gekregen heb. Het is erg leuk en op youtube staan er ook filmpjes over. Kijk je mee naar wat ik gekregen heb?


Als eerste heb ik een heeeeeerlijk NIVEA setje gekregen, met shampoo, bodymilk, haarshampoo, mini deo en een klein potje crème.

Ten 2e een echt leren armbandje met van die drukkers. (een bloemetje, een klokje en snoopy)

Ten 3e een All Stars portemonnee.

Ten 4e, een glitter lash/liner van Teeez cosmetics, in de kleur Sweet Suite.
 


En nog meer dingen, maar dit zijn even wat dingetjes.
Veel foto's heb ik niet, want ik was te ( lui ) over enthousiast!

Kusjes, Britt.










1 reacties:

© LiveLikeBritt. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Brittcouture, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena